Başvuru Süreci
Taleplerin İletilmesi
Müşterilerimiz bize aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirler.
İletişim Kanallarımız
- 444 KYNC - 5962 / Çağrı Merkezi
- www.kyc.com.tr / İletişim Formu
- info@kyc.com.tr / E-Mail
- Sosyal Medya
- Dilekçe / Mektup
Kayıt Altına Alma
Tüm müşterilerimizin şikayetleri, talepleri ve geri bildirimleri çağrı merkezimiz tarafından kayıt altına alınarak müşteri memnuniyeti yönetim sürecine dahil edilir.
info@kyc.com.tr adresine gönderilen iletilerin çağrı merkezi / müşteri ilişkilerine ulaştığı ve işleme alındığı bilgisi otomatik metin ile bildirilir.
Detaylı Araştırma ve Bilgilendirme
İletilen geri bildirimler yetkili birimler tarafından değerlendirilerek standartlarımız doğrultusunda, ilk temasta çözümlenemeyen konular ise detaylı araştırma ve saha incelemesi sonrasında yetki sınırları çerçevesinde yanıtlanır.
Her müşteri geri bildirimi özenle, şikayet yönetimi süreçlerimize göre objektif olarak değerlendirilir ve sonuçlandırılır.